Friday, March 16, 2012

Pengikut! Oh! Pengikut!

Posted by Cik Ieda | at 4:58 AM

        Assalamualaikum warahmatullah hi wabarokatuh....hah..jwb2..hmm..(pandai ank mak)..hehe.. Jam menunjukkan pukul 4.55pg..tp mate aku nih masih tamo nk pejam2 dr td..aku pn ape lagi...terus mencapai laptop dan mencocokkan broadband utk menghidupkan rangkaian internet..ngeh3..busan giler tahap ______ape lg tatau. Tanpa hala tuju dan niat aku terus membuke blog seseorang (biasenye akn buke FB dlu)...bkn nk tgk sgt pn sebenonye..saje nk jeling2 kot die ade ngepost new entry..ececeh!!  Tetibe...aku tgk die mmg ade post new entry...isu psl ape kali ni korang nk tau?? Hah..nin dia!!! tjuk besar kt blog die 'BAGAIMANA CARA UNTUK MENAMBAH FOLLOWERS"....adeh!! cam ngejek aku pn ade..kahkahkah..aku pn bace la..ade la tips2 yg die kasi tu sgt begune utk blogger passive spt aku..baiknye die..skaligus membuatkan aku rase ingin terus menjadi PENGIKUT tegar die..hik3..buat blogger yg x rajin spt aku ni rasenye mmg perlu la megikut tips die tu sbg panduan ke jln yg benar lg lurus tiade bengkak bengkok atau roadblock utk menambahkan followers secara mendadak..hik3.. Insyaallah..pasni aku akan cube menjadi blogger yg rajen..wahai blogger2 tegar yg lain sila la jd PENGIKUTku...kikiki..ok la..nmpaknye kene tdo jgk nih..takleh jd..ak x sggup mengambil risiko utk melihat mataku yg saban hari suda kelihatan spt racoon eye..uhuk3..tata sume...till next ya!! INSYAALLAH...^______^


mataku yg separa racoon eye..(jgn tertipu!! Itu mate palsu)  =P

2 comments:

# said...

hai cik eida...done folow u..jgn lupa folo sy tau..btw..nice ur blog :D

Cik Ieda said...

Thanx dear..i folo u..muahx!

Post a Comment

 
~ Cik IeDa - Designed by Miss Rinda - Layout by My Blog Make Over - Author YOUR NAME HERE :) ~