Sunday, May 15, 2011

Sepetang Bersama Sakinah Azlan

Posted by Cik Ieda | at 2:36 AM


When Cik Ieda meets Cik Kina  (^_^)

    Assalamualaikum....sila la jwb..da jwb da?? i can't hear u?? Ohh...dlm ati rupenye...heheh...petang semalam kite bersame2 ini awek cun ke Gunung Lang...saje lepakin di situ...ya udah lama nggak lepakin sama ini cewek..sibuk banget sih dia...haha..cam sinetron plak...cik kina ni bff kite sejak form1 til now kami still keep in touch...die studi kt UITM Shah Alam..sebenarnye kami ni 3serangkai tp si sorang lg tu sedang berada di shah alam besame familinye berkampung di umah abg kandungnye yg bermastautin di sane..jd mcm x cukup sifat la kami kuar berdua2an je semalam..kalo cik ninie ade skali lg gempak giler guling2 x hingat  le kami...haha..

      Agak penuh juge la memori kad kami semalam...mcm br kenal erti berposing di tempat yg cantek..mane tidaknye..ramai gile I told u manusia dok berposing kt ctu bcoz die punye view perghh..baek punye wa ckp lu...kami pn nak le juge kan..walaupun pose2 yg diberikan x berape nk menjadi spt model2 majalah Dara.com tp kami ttp berusaha sehabis baek agar x lah nampak naif sgt...hikhik..kami pn berpura2 la seperti tgh menjalankan fotoshoot Majalah Adik-adikku..

      Lame jgk la kami membuang masa di situ sehingga ade mate2 yg melihat kami spt alien workshop yg baru jatuh dr langit..uhuk2...Okey la..kite ni kalo jumpe keyboard xtau bile nak stop menaip!! bersyarahan pjg2 kt cni nnt org bosan plak nk bace..wait! ade org bace ke? hehe..till next ya...muahx..syg sume ketat2!!   (syg sape yg bace je..) haha!  juz kidding...daa... =P


  • Cik Ninie...next time kami bwk kamu ok!! 
  • Rindu kamu...
  • cpt la balik makcik!!!

No comments:

Post a Comment

 
~ Cik IeDa - Designed by Miss Rinda - Layout by My Blog Make Over - Author YOUR NAME HERE :) ~